środa, 10 lipca 2013

# troche siebie

Cześć Kochane! 


Jestem Monika! :) od dawna planowałam założyć bloga w którym chciałabym wam opisywać i pokazywać nowości modowe , kosmetyczne , moje stylizacje , spostrzeżenia ! 
W swoim życiu zaczełam kierować się powiedzeniem " zrób dziś coś - czego innym się niechce , a jutro będziesz mieć to , czego inni pragną! . niby banał a daje dużo do myślenia .
Jak każda kobieta uwielbiam zaaaakupy , w każdej postaci , od małego lakieru po mega wyprzedaże , moim słabym punktem są bluzki , bluzeczki , topy , t-shity <3 . 
W kwietniu tego roku ukończyłam Technikum Usług Fryzjerkich z uzyskaniem świadectwa dojrzałości , moim kolejnym krokiem w życiu jest zapisanie się na 2-letnie studium kosmetyczne , jestem świadoma , że w tym czasie nie ma zbyt wielkiego zapotrzebowania osób w tym kierunku , jednakże , wybrałam go , aby poszerzać swoje horyzonty w dziedzinie kosmetycznej , aby zdobyta wiedzie wykorzystać kiedyś w praktyce nie tylko w salonach , ale również dla samej siebie . ;) i oczywiście znajomych .


troche mnie: 






buuziaki!
MoNitka jot. 



13 komentarzy:

  1. Widzę że również dopiero zaczynasz tak jak ja,więc życzę powodzenia bo zapowiada się ciekawie :D
    Ps. Ostatnie zdjęcie jest piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , to mój początek .. Dziękii! : D

      oj miło mi dziękuję!

      Usuń
  2. polecisz cos na zniszczone koncowki ? twoje wlosy sa sliczne wiec pewnie idealnie je pielegnujesz

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy są takie idealne to bym się nie zgodziła , chyba że , na zdjęciach .. ja również mam problem z ' zniszczonymi końcówkami ' , najlepsza metoda jest oczywiście podcięcie ich , ale wiem , że pewnie gdybyś chciała je ściać to pewnie byś to już zrobiła . : D
      ja do pielęgnacji swoich włosów używam , odżywki do włosów wzmacniających - joanna koszt ok . 5 zł , do końcówek mam serum z avonu , sprawdza się nieźle ale mam wrażenie , że tylko jest scala , no i przy moim zalatanym trybie życie staram się raz w tyg. nakładać maseczke własnej roboty : miód - dużo miodu bo działa nawijżająco oraz olej lniany , do tego dodaje właśnie tą odżywki , nakładam na włosy , zakładam czepek i owijam ręcznikiem siedząc tak przez ok 30min-1h .

      no pewnie : D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam do wspólnego obserwowania : )

      Usuń
  4. świetny blog się zapowiada!
    Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy co z tego wyjdzie ;) .
      ojj śliczna to ty jesteś : )

      Usuń
  5. zapowiada się ciekawy blog
    życzę powodzenia w dalszym pisaniu :))
    a w wolnych chwilach zapraszam do mnie

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To powodzenia z blogiem :3 podoba mi sie to motto i lozko :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu :)

    Zapraszam do mnie- może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawy blog :) powodzenia :) obserwuje :) zapraszam do konkursu trwa do poniedziałku :) 2 zdjęcie piękne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń