sobota, 13 lipca 2013

# szczęśliwa 13!

Witam was Kochane! 

Przygotowałam dla was pierwsza - stylizacje codzienna , nie wyróżnia się ona niczym , lubię prostotę i jak większość kobiet wygodę . W moich stylizacjach nie znajdziecie nic nadzywczajnego , bo cóż pewnie może was już zdziwić ;) . Bluzka - nazwałam ją szczęśliwą 13 - dlaczego? sama nie wiem , ale odrazu wpadła mi w oko - połaczenie białego[ecru] koloru z numerkiem było strzałem w 10! podczas wyprzedaży , upolowałam ją w reserved za 39,99zł . Legginsy - klasyczne czarne! uwielbiam leginsy i mam kilka czarnych legginsów i na pewno zobaczycie je w niejednych moich stylizacjach! Tenisówki - ah , białe tenisówki <3 . Są to najwygodniejsze buty na świecie! dałam za nie 15 zł  , były one z gumeczkami , ale je odciełam :) 
Zegarek - GENEVA , 

Stylizacja jak najbardziej do szkoły , kina , wypadu z koleżankami na miasto!


















Dziewczyny! jak spędzacie wakacje ? bo mam dlemat - morze czy góry ? , polecacie jakieś miejsce w którym można odpocząć i coś fajnego zobaczyć  ? wiem , że późno się obudziłam , ale miałam być w innym miejscu w tej chwili ale praca się posypała i pozostało gdzieś spędzić wakacje ;) 





Miłego weekendu dziewczyny! 
buziaki
MoNitka jot .



9 komentarzy:

  1. bardzo fajnie to wygląda :) śliczny zegarek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne pazurki :) a stylizacja batdzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ;)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokcie jakie...one długie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygodnie - to co lubię.

    zapraszam do siebie enchanteme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja, koszulka super, paznokcie swietne ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, początki są różne, ale będzie dobrze każda z nas zaczynała :) uwielbiam twoją bluzeczkę! Pozdrawiam i zapraszam do mnie? Co myślisz o wzajemniej obserwacji? :)xx

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie morze, ostatnio byłam w Stegnie, nic ciekawego nie można tam zobaczyć, ale świetnie wypocząć! :)
    obserwujemy? :) http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń