czwartek, 29 sierpnia 2013

# shopping # home&sweater

W ostatnim czasie wybrałam się na małe zakupy ;) [ ach te zaaakupy ] 
nie miałam nic konkretnego do kupienia - ale jak była okazja to cóż nie skorzystać . 
Mój pokój wzbogacił się o małe detale , które w całości pewnie dadzą niezły efekt ;)
Rozglądając się po sieciówkach  , nie zachwyciło mnie nic 
Jednak wstąpiłam do empik'u w celu 'pooglądania' różnych duperelków i natrafiłam na 
białą ramkę na zdjęcia 6w1 , zawsze o takiej marzyłam . <3! 
Była w promocji -50% zapłaciłam za nią tylko 20zł! : D [ już nie mogę się doczekać , aż ja zapełnię i powiesze ] 
Pościel zeberkowa - to kolejny super łup na który polowałam już od dawna , pościel możecie dostać w sklepie jysk w promocyjnej cenie 35zł! : D + mata zeberkowa , kupiona w biedronce za całe 1,99 zł. : D ! 

ogólnie spodobał mi się motyw zeberki , także mój pokój będzie się po mału nabierał elementów zeberkowych : D ! myślałam nawet nad taką tapetą , co o tym myślicie ? 












Trend który panował , już latem i jesienią jest cały czas moodny a mowa o  ' bluzkach z numerkami ' , ja ostatnio zauroczyłam się dwiema i nie mogłam się oprzeć , by ich nie kupić ;)
a wy w swoich kolekcjach macie już jakieś bluzeczki z numerkami . ?   
szara- 25zł bazarek
cukierkowa - 35zł bazarek 









Niedługo , pokaże wam dużo stylizacji z nowymi zdobyczami ;)
miłego wieczorku : * 




buźka
MoNitka Jot. 

13 komentarzy:

  1. Świetne zakupy !
    Czekam na stylizację w nich ! :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podobają bluzy z tymi numerami, ale niestety nie ma większych rozmiarów :( a szkoda bo by zarobili na mnie :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :))
    http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super sa te bluzy - świetna ta różowa:)
    obserwuje kochanie - licze na rewanż:):*

    zapraszam :
    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful pictures...
    I will follow your blog...
    http://stilefreefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne łupy :0 wydaje mi się że dodatki w zebre wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką samą pościel w zebrę, a ramka jest piękna. Sama na taką poluję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne te bluzeczki ;) tez marze o takiej ramce na zdjecia ;)
    dziekuje za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. http://biocosmetics-polska.pl/linia-z-kwasami-peeling-kokosowy-peeling-polinezyjski-z-ziarenkami-piasku-z-wysp-bora-bora/p,273394

    tutaj na stronie producenta :)
    wodę termalna można kupić w każdej aptece :)



    bluzki, zazdroszczę! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, chciała bym zauważyć że taka nazwa bloga już jest...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog , nie mogę się doczekać kolejnej notki ;*
    zajrzyj na mojego slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwuj jeśli ci się spodoba , a ja się zrewanżuje
    + było by miło gdybyś polubiła mojego fanpagea : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń
  11. O zeberka <3 coś dla mnie hehe
    akurat u mnie w nowym poście też zeberka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pościel jest świetna, lecę do Jyska :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna posciel;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń