poniedziałek, 19 sierpnia 2013

# Włosy - sauna

Jak szybko zaczęłam pisać bloga tak szybko skończyłam .. a wszystko poprzez kompletny brak czasu , praca , praca   i tak w kółko , trochę odpoczęłam niedawno w moim sacrum : D! ale jestem już z powrotem! i mam nadzieję , że znajdę na tyle czasu aby dodawać tu systematycznie nowe posty! ;)


Postanowiłam zadbać o siebie!
bo w końcu przyszedł czas kiedy spojrzałam na siebie krytycznym okiem [ jak zwykle ] .
Zdałam sobie sprawę , że trzeba w końcu zrzucić rozmiar XL ! tak XL , przerażające to jest ale no cóż , trzeba w życiu uświadomić sobie to , że jedzenie to nie cały świat! 
wraz z rzuceniem zbędnych kilogramów postanowiłam zadbać o cere i  włosy! ;)

Dzisiejszy post właśnie ma być na temat włosów!
Wybrałam się dziś do salonu fryzjerskiego , gdzie wykonują zabieg - sauna na włosy.
Moje włosy były , w straszniej kondycji , przesuszone , połamane końce , próbowałam domowymi sposobami je nawilżyć , kondycjonować , owszem udawało się ale to proces krótkotrwały . Dlatego postanowiłam wykonać sobie taki zabieg :) 


Pierwsza reakcja po dotknięciu włosów - WOW! to moje włosy .?! takie delikatne miękkie !
efekt piorunujący .i POLECAM w 100% dziewczyną z włosami przesuszonymi . 
Przy okazji ścięłam połamane , przesuszone , rozdwajające się końce!

Wyszłam z salonu MEGA zadowolona .
Koszt uslugi -   50 zł
Taki zabieg trzeba powtarzać , chociaż raz w tyg. pare razy , aby było widać super efekty , których moje włosy potrzebują! 

Może zdjęcie nie oddają całego uroku , ale możecie mi wierzyć , że jest super! ;)) 



,


 a jak wy dbacie o swoje włosy . ?! 






moje sacrum ;) 






Kiiiski : * 





MoNitka Jot.



4 komentarze:

  1. Great blog post! Your hair looks great <3 Love your blog too...did you want to follow each other? If so just let us know :) xx

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. o pierwsze słyszę ;D sauna dla włosów ;D muszę spróbowac:))
    Kochana dodaj do swojego bloga opcje obserwacji z chęcią zaobserwuję i będę tu wpadała częściej:) Ogólnie zapraszam na nowy wpis:*
    Mam tez prośbę jakbyś mogła kliknąc w baner u mnie na blogu sklepu viontageshop byłabym bardzo wdzięczna :) znajduje sie po prawej stronie :) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest coś wręcz cudownego dla włosów zniszczonych : D !
      skorzysałam z podpowiedzi i już dodałam , oczywiście ja też będę obserwować ;)

      ok , nie ma sprawy
      buźki . ;)

      Usuń
  3. oj sauna to stara dobra metoda na pielęgnowanie włosów
    mam rozjaśnione włosy już 5 lat i zawdzięczam saunie wiele bo dzięki niej jakoś te włosy wyglądają :):)

    OdpowiedzUsuń